Konference, fest og kick-off til årets julehandel

For denne virksomhed er julehandlen det vigtigste på året! Derfor blev deltager til dette store event fløjet ind fra Sverige, Norge, Finland, Island, Tyskland og Færøerne for at holde kick-off med virksomhedens danske medarbejdere. 600 mennesker skulle i 3 dage lære om salgsteknikker og have vist julens nye produkter. Det blev gjort på en frisk og underholdende måde, som gav effektive og glade deltagere.

Gæsterne startede med at ankomme til Tivoli Congress Center, hvor de blev mødt at julemanden og hans søde hjælper. Mens gæsterne tog del af den lækre formiddagsbuffet der var stillet frem, havde de samtidig mulighed for at sidde på julemandens skød og fortælle hvad de ønskede sig til jul.
Efter konference-delen, blev gæsterne vist årets nye produkter på en rundvisning og fik derefter mulighed for at checke ind på hotellet for at gøre sig klar til aftenens fest.

Under aftenens middag kom julemanden pludselig ind igen – hvad gæsterne ikke vidste var, at alle ønsker var blevet skrevet ned, og at FlexEvent i mellemtiden havde været ude og opfylde alle gæsternes ønsker. Kun 30 af deltagerne havde turdet at sidde ved julemanden og nu blev de 30 én ad gangen hevet op på scenen til julemanden og fik overrakt deres gave.

Der var både store og små ønsker. Lige fra en lyserød cykel, en rejse til USA, en iPad, en Michael Kors Taske, en iPhone, fordobling af årets bonus, et legekøkken, et gavekort til IKEA på 15.000, et fullsize billede af nissepigen og meget mere.
Weekenden bød også på awardshow med kåringer af årets butikschefer for hvert land.
Efter middagen spillede DJ’en op til dans, baren var åben og senere spillede bandet Ben and the Jerries  til et fyldt dansegulv resten af natten.

FlexEvent har bl.a. hjulpet med:

  • Online tilmelding og hjemmeside for eventen med relevant info
  • Booking af hotelværelser
  • Menuvalg og allergi-hensyn
  • Dekoration, grafik og tryk af bannere og roll-ups
  • Underholdning i henhold til årets jule-tema
  • Indkøb af 30 store gaver på 4 timer
  • Fly- og bustransport
  • Booking af DJ og band, samt forplejning af disse
  • Opstilling af konferencelokale
  • Koordinering af opstillingen af stande til produktvisning
  • Booking og program for fotograf
  • Garderobe, inkl. mobilopladningsstation
  • Booking af sikkerhedsvagter
  • Uddeling af goodiebags til alle gæster