Boglancering og fest for 1.600 gæster2019-10-03T12:35:59+00:00

Boglancering og fest for 1.600 gæster

I september 2019 blev der i Øksnehallen afholdt en stor boglancering og firmafest. Gæsterne havde i ugerne inden festen downloadet en app og herinde kunne de følge med i alt det praktiske omkring festen; hvor de skulle sidde til festen, transport- og hotelinformation og så var der en masse konkurrencer hvor gæsterne bl.a kunne vinde en limousine til festen, en opgraderet overnatning og meget mere. I appen kunne gæsterne også vise deres billet ved ankomst.

Gæsterne ankom fra 6 forskellige lande til festen og blev mødt af en blå løber der førte dem ind i velkomstområdet. Her var der vin og masser af smil. Derudover var der instaframes til instagrammerne og badges man kunne dele ud til sine kolleger med sjove bemærkninger. 

Under selve middagen blev gæsterne underholdt af Vivian McKee der fik hele salen til at grine. Aftenens middag blev afsluttet med et danseshow, der hyldede alle de forskellige lande der blev repræsenteret. 

Herefter åbnede baristaen sin kaffebar hvor gæsterne kunne få en kop kaffe med deres eget ansigt printet i skummet, der var bygget en bodega bar hvor gæsterne bl.a. kunne spille billard og en DIY bar med en “Pimp Your Drink” -væg hvor man kunne pynte sin drink med diverse krydderurter, sugerør, pynt, frugter m.m.

Et andet helt stort hit i DIY -baren var Silent DJ der fik sat gang i festen, mens hoved-DJ’en spillede op til dans i festsalen. 

Inden natklubben åbnede var der optræden fra Queen Machine, og herefter var der gang i natklubben hele natten.

Gæsterne kunne ved midnat få natmad fra forskellige foodtrucks inden de gik ind og dansede videre. 

FlexEvent har bl.a. hjulpet med:

  • Koordinering af flytransport til 290 gæster t/r
  • Overnatning til ca. 400 gæster
  • Booking af artister samt greenroom og riders
  • Teknik, lyd og lys
  • Floorplans
  • Garderobe og indscanningssystem
  • Opbygning af velkomstområde 
  • Telefonisk hotline til alle gæster med spørgsmål
  • Rygeområde med rygerjakker, tæpper, ligthere og tyggegummi
  • Toiletter med dufte, make-up, blomster og hygiejne genstande
  • Menu og koordinering af allergier til 100 gæster
  • Kaffelounge med baristaer
  • Opbygning af barer og udvælgelse af aftenens drinkskort
  • App og koordinering af konkurrencer og præmier
  • Brief af fotografer og videografer
  • 2 temabarer

Har du brug for hjælp?

Ring til os på tlf 70 70 25 30