GAVEREGN, KONFERENCE & PRODUKTFREMVISNING

3 DAGS JULE KICK-OFF

  • Antal gæster: 600
  • Venue: Tivoli Congress Center, KBH
  • Projektleder: Emilie Gylden

Gæster fra hele Europa

For denne virksomhed er julehandlen det vigtigste på året! Derfor blev deltager til dette store event fløjet ind fra Sverige, Norge, Finland, Island, Tyskland og Færøerne for at holde kick-off med virksomhedens danske medarbejdere. 600 mennesker skulle i 3 dage lære om salgsteknikker og have vist julens nye produkter. Det blev gjort på en frisk og underholdende måde, som gav effektive og glade deltagere.

Julemanden byder velkommen

Gæsterne startede med at ankomme til Tivoli Congress Center, hvor de blev mødt at julemanden og hans søde hjælper.

Mens gæsterne tog del af den lækre formiddagsbuffet der var stillet frem, havde de samtidig mulighed for at sidde på julemandens skød og fortælle hvad de ønskede sig til jul.

Efter konference-delen, blev gæsterne vist årets nye produkter på en rundvisning og fik derefter mulighed for at checke ind på hotellet for at gøre sig klar til aftenens fest.

Gaveregn og glade gæster

Under aftenens middag kom julemanden pludselig ind igen – hvad gæsterne ikke vidste var, at alle ønsker var blevet skrevet ned, og at FlexEvent i mellemtiden havde været ude og opfylde alle gæsternes ønsker.

Kun 30 af deltagerne havde turdet at sidde ved julemanden og nu blev de 30 én ad gangen hevet op på scenen til julemanden og fik overrakt deres gave.

Der var både store og små ønsker. Lige fra en lyserød cykel, en rejse til USA, en iPad, en Michael Kors Taske, en iPhone, fordobling af årets bonus, et legekøkken, et gavekort til IKEA på 15.000, et fullsize billede af nissepigen og meget mere.

Weekenden bød også på awardshow med kåringer af årets butikschefer for hvert land.

Efter middagen spillede DJ’en op til dans, baren var åben og senere spillede bandet Ben and the Jerries til et fyldt dansegulv resten af natten.

Hvad vi hjalp med?

Transport

  • Koordinering af flytransport
  • Koordinering af bustransport
  • Koordinering af shuttlebusser

praktik

  • Udarbejdelse af floorplans
  • Udarbejdelse og godkendelse af brandtegninger
  • Udarbejdelse af evakueringsplaner
  • Indkøb af gaver på rekordtid
  • Pakning og dddeling af goodiebags

Forplejning

  • Koordinering af allergier til 100 gæster
  • Udarbejdelse af skræddersyet menu
  • Koordinering af personalemad

Tematisering

  • Rygeområde med rygerjakker, tæpper, ligthere og tyggegummi
  • Toiletter med dufte, make-up, blomster og hygiejne genstande
  • Juleudsmykning af salen

Tilmeldings site

  • Skræddersyet hjemmeside til tilmelding
  • Skræddersyet tilmelding
  • Indscanningssystem til festen
  • Grafer og evaluering af no-shows
  • Alt information samlet her
  • Telefonisk hotline til alle gæster med spørgsmål

underholdning

  • Booking af artister
  • Opfyldning af riders
  • Opbygning af greenrooms
  • Koordinering af teknik, lyd og lys

personale

  • Booking af vagter
  • Booking af og briefing af fotografer
  • Booking af samaritter
  • Booking og koordinering af servicepersonale

Overnatning

  • Hotelbooking til gæster
  • Hotelbooking til kunstnere og dansere
  • Hotelbooking til personale

FlexEvent ApS

Tlf. 70 70 25 30

Niels Ebbesens Vej 16, 1911 Frederiksberg

Luk menu