Firmafest for 2.500 gæster2019-02-20T01:06:17+00:00

Firmafest for 2.500 gæster

Der skulle være stor firmafest, hvor 2500 medarbejdere fra hele landet skulle samles. Her var Odense Congress Center den perfekte centrale lokation for virksomheden. 

Virksomheden var i løbet af året blevet rost for deres høje serviceniveau, som i høj grad skyldtes deres utroligt dygtige og servicemindede medarbejdere. Nu var det på tide de fik det høje serviceniveau at føle.

Gæsterne blev transporteret til Odense Congress Center i topmoderne busser med forplejning og musik på turen. Ved ankomsten blev de mødt af et serviceteam som guidede gæsterne fra busserne og igennem hele festen. Gæsterne skulle ikke mangle noget!

I ankomstområdet var der foruden garderobe mulighed for at få ordnet negle, få pudset sko og blive barberet. Her kunne man også få strøget skjorten, hvis den var blevet krøllet under busturen. Der var også et eksklusivt sminke-område med hollywood-spejle, make-up og styling til enhver prinsessedrøm. Ankomstområdet var også udstyret med drengerøvs-ting som spillemaskiner og poolbord, og gæsterne blev her mødt af et syngende kvartet, til at sætte stemningen i gang.

Under middagen var der underholdning med konferencier Lars Hjortshøj ledsaget af Per Vers, der free-style rappede på gæsternes ord.
Serviceteamet delte små snacks ud efter middagen i speciallavede “cigar-kasser”. Ved rygeområdet havde man mulighed for at låne en “ryger-jakke”, så gæsterne slap for at gå i garderoben.

Efter middagen åbnede barerne. Foruden den almindelige ølbar, var der 2 tema-barer, hvoraf den ene var en future-bar og den anden en klassisk bodega med alle highlights fra ‘92 på skærmen. På den store scene sørgede Festmaskinen for den helt store aften med besøg af både Lars H.U.G., Christopher og Rick Astley.

FlexEvent har bl.a. hjulpet med:

  • Bustransport med musik og forplejning til både ud- og hjemtur
  • Hotelbooking for ca. 100 gæster
  • Indscanning af alle gæster
  • Garderobe og ankomstområde med fuld service og underholdning
  • Serviceteam på 50 mennesker der kun hjalp med ekstra service
  • Artist-booking, riders, teknisk riders og greenrooms
  • Forplejning til alt personale i ugen op til eventen og på eventdagen
  • Teknik, lyd og lys
  • Dekoration og borddækning med visuelt tema
  • Bordplan til 2.500 mennesker
  • Menu udvælgelse i samarbejde med køkkenchef og kunden samt allergi-hensyn
  • Temabarer: Library-kaffebar med baristakaffe, future bar og bodega med bl.a. billard
  • Rygeområde med rygerjakker, tæpper, terassevarmere, tyggegummi, tic tacs og lightere
  • Goodiebags med sandwich, sødt, salt og andet godt til hjemturen

Har du brug for hjælp?

Ring til os på tlf 70 70 25 30