Om FlexEvent2019-02-06T15:41:15+00:00

Om FlexEvent

FlexEvent blev etableret i 2005 og har således eksisteret i snart 15 år. Vores virksomhed er baseret på vores fælles passion for events, konceptudvikling og projektplanlægning. Vi arbejder tæt sammen på at finde kreative og unikke løsninger til ethvert projekt, og gør vores yderste for at efterkomme kundens ønsker. Teamet bag virksomheden har mange års erfaring inden for event management fra både fra ind- og udland, hvor vi har udviklet, planlagt og gennemført mange hundrede arrangementer af meget forskellig størrelse og format. Igennem årene har vi opbygget et tæt samarbejde med diverse partnere, der kan sørge for alternativ teambuilding og underholdende indslag til festen.

Vores kernekompetence

Vi sætter en dyd i gang på gang at kunne levere fejlfrie og professionelle events særligt tilpasset til forskellige kunder, der har hver deres unikke behov, mål og budgetter. Med vores hold af kreative hoveder, der forstår at visualisere og vores stærke netværk af partnere indenfor mange forskellige emner, er der næsten ikke grænser for hvad der kan lade sig gøre. Med vores brede erfaring sørger vi for at alt forløber gnidningsfrit og til tiden hver gang.
Kombinationen er vores stærke hånd af professionelle partnere og vores kreative team er hvad der gør os unikke og gør at vi kan få vores kunders ønsker til at nå nye højder.

Værdier

Hos FlexEvent går vi ikke på kompromis med noget der blot er “godt nok”. Vi ønsker at skabe netop det event som du har i tankerne, og vil sørge for at det lever op til netop dine behov og forventninger.  Vi ønsker altid at sikre vores kunder det absolut bedste resultat. Hos FlexEvent har vi et positivt mindset, hvor vi tror på det umulige er muligt, og vi nyder en god udfordring. Udfordringer er et godt motivationsmiddel, og får os kun til at arbejde mere effektivt på at finde den allerbedste løsning. Samtidig mener vi, at udfordringer gør os stærkere og udvikler os. Vi ser udfordringerne vores kunder giver os som en gave, og som det der gør vores hverdag varieret og spændende.

Vores mission

Hos FlexEvent sætter vi en dyd i altid at levere kreative og unikke arrangementer for vores kunder både i og uden for Danmark.
Vi mener at hvert event vi arrangerer skal være unikt og skræddersyet til virksomhedens mål og værdier. Samtidig ønsker vi at vores events skal være med til at styrke virksomhedernes sammenhold og sociale relationer. På den måde håber vi på at kunne være med til at styrke medarbejdernes trivsel på arbejdspladsen, og få dem til at stå som både effektive og tilfredse medarbejdere. Vi går ikke på kompromis med noget og gør vores for at kunderne
altid opnår det bedst mulige resultat.

Vi er til for at hjælpe dig!

Vi finder ud af de fleste ting undervejs i vores samarbejde med jer. Her kan I få en ide om hvad vi også kan hjælpe jer med af praktiske ting, så I slipper helt for besværlige opgaver, og kan nyde jeres fest uden at planlægningen bliver stressende. 

Invitationer:
Skal vi finde på noget sjovt, klassisk eller? Vi kan for eksempel sende en weekendtaske ud som invitation til fest?
Tilmelding:
FlexEvent har sit eget tilmeldingssystem og kan foruden en hjemmeside med info også tilbyde en app
Registrering:
Vi har mulighed for via vores tilmeldingssystem eller app at registrere alle gæsterne ved ankomst, så du kan følge med i hvor mange der reelt deltager på dagen
Armbånd eller navneskilt:
Vi sørger gerne både for armbånd eller navneskilte til jeres gæster. Vi har bl.a. haft armbånd med lys som fulgte musikken og hvor man med en chip i armbåndet slap for garderobemærke
Transport:

Både til og fra festen, shuttlebusser, fly m.m. – vi klarer den!
Forplejning:
I samarbejde med jer finder vi den helt rigtige menu
Allergier:
Skal du ikke tænke på – vi sørger for at der er en lækker menu til alle
Natmad: 
Skal du måske have en pølsevogn, streetfood eller andet?
Mobilbar:
Skal I ikke have en klassisk bar? Vi kan også placere den på vandet eller noget andet sjovt. Så får du en fest dine gæster sent vil glemme!
Bartendere:
Vi har kontakter til nogle af Danmarks bedste cocktailbartendere
Drinksmaskine:
FlexEvent har en super moderne drinksmaskine hvor gæsterne selv kan bestille deres drinks på en iPad.
Tjenere:
Vores dygtige tjenere vil gøre alt for at jeres aften bliver fantastisk
Overnatning:
Vi sørger gerne for overnatningsmuligheder for alle
Mødelokaler:
Hvis festen afholdes i forbindelse med teambuilding eller en konference, sørger vi for lokaler hertil også
Dekoration:
Ud fra jeres ønsker, sørger vi for at pynte flot op til festen med kreativ eller sjov dekoration
Dørmænd:
Vores dørmænd er på pletten, hvis i har behov for dette
Scene + lyd/lys:
Vores forbindelser gør det muligt for os at arrangere selv de helt store sceneshows
Tilladelser:
Det kræver ofte brandtilladelser, køreplanstilladelser m.m. at arrangere en fest. Slip for besværet og lad os stå for det. Vi har stor erfaring med at lade alt forløbe gnidningsfrit.

Lidt ekstra til aftenen

Vi sørger for alt til din fest, vi kommer gerne med sjove og festlige forslag, vi har bl.a. stor erfaring med:

App:
FlexEvent har udviklet en app så det er muligt for gæsterne at følge festen både før, under og efter arrangementet. Her er det muligt at have sit garderobemærke, sin billet til festen, blive oplyst om hotel, fly, bordplan og meget mere
Blog:
Skal vi skrive en blog inden festen for at inddrage gæsterne op til festen? En stylist kan skrive et indslag om årets mode, den lille sorte og en ekspert i takt og tone kan fortælle lidt om hvordan man er en god bordherre og hvordan man skal opføre sig på dansegulvet?
Store kunstnere:
Fx Rasmus Seebech, Burhan G, Sanne Salomonsen m.fl.
Baggrundsmusik:
Fx Festmaskinen, Tuxedo Swing Band, Dj m.fl.
Konferencier:
Fx Peter Mygind, Lars Hjortshøj, Martin Brygmann, Anders Breinholt m.fl.
Stand-up:
Fx Mick Øgendahl, Vivienne McKee, “up and coming”-artister m.fl.
Eventpiger:
Vores eventpiger kan stille op til enhver fest og blive en del af temaet
Dansere:
Sæt kulør på festen med et lækkert danseshow – evt. med ildshow
Fotografer:
Vi kan både sørge for billeder under festen og en fotostand hvor I parvis kan få taget billeder
Billedbog:
I kan modtage alle billederne på mail, men vi laver også gerne en billedbog fyldt med sjove minder til jer!
Videograf:
En video over dagens og aftenens forløb er altid godt at have efterfølgende og siger noglegange mere end både ord og billeder
Photobooth:
At få et fysisk billede i hånden til en event betyder mere end man aner. Denne fås både som campingvogn, klassisk Photobooth eller som en moderne instagram version – alle med mulighed for branding
Urinalspil:
Lidt ekstra sjov til mændene? Vi kan sætte spil op i urinalerne – kontakt os, så fortæller vi alt om vores nye skøre ide
Rygerjakker:
Er der langt fra garderoben til rygeområdet – vi laver rygerjakker med jeres brand, så rygerne ikke skal i garderoben for at kunne få en jakke med udenfor.
Mobilopladningsstation:
FlexEvent har udviklet en mobilopladerstation hvor gæster under aftenen kan efterlade sin telefon i “mobil-garderoben” og få opladt batteriet

Har du brug for hjælp?

Ring til os på tlf 70 70 25 30